ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ КОНСЬЄРЖА ВІД 15.10.2017

Обсуждаем права и обязанности консьержей.

Что вы думаете об этой инструкции?

Да кому она нужна - пусть будет хаос!
1
14%
С инструкцией не согласен - здесь все не правильно.
0
Голосов нет
Не со всем согласен - нужно обсуждать некоторые моменты.
0
Голосов нет
Более менее все хорошо - со временем улучшим и будет бомба.
5
71%
Идеальная инструкция - нужно только следить за её выполнением.
1
14%
 
Всего голосов: 7
Аватара пользователя
Михаил Ильин
Администратор форума
Этаж: 21й
Квартира: № 257

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ КОНСЬЄРЖА ВІД 15.10.2017

Пн окт 30, 2017 2:49 pm

I. Загальні положення

1. Ця посадова інструкція визначає вимоги до особи консьєржа, його функціональні обов'язки, права і відповідальність.
2. Персональні вимоги:
a. комунікабельність та морально етичні якості;
b. стан здоров’я, достатній для надання послуг консьєржа.
3. Кваліфікаційні вимоги:
a. Повна або базова загальна середня освіта. Без вимог до стажу роботи. 
b. Консьєрж повинен знати: 
- місце розташування ЖЕО ”Житлосервіс” та спосіб встановлення зв’язку з нею;
- місця розташування правоохоронних органів та спосіб встановлення зв’язку з ними; 
- розташування технічних систем та засобів охоронного призначення: засобів охоронної, охоронно-пожежної та тривожної сигналізації, технічного захисту, контролю доступу та охоронного телебачення, засобів зв’язку, освітлення, протипожежного захисту, що знаходяться у під’їзді, і правила користування ними. 
4. Консьєрж підпорядковується мешканцям будинку, в особі уповноваженої ними ініціативної групи осіб, обраної на загальних зборах мешканців будинку. 
5. Кількість осіб, які надають послуги консьєржа, які діють на постійній основі, складає чотири, або три особи і залежить від обраного графіку надання послуг консьєржа. Кількість осіб може бути змінена, у зв’язку з зміною графіку надання послуг консьєржа, з попередженням існуючих консьєржів за 2 тижні.
6. Графік надання послуг консьєржа складає одні сутки через троє, із залученням 4-х осіб, або одні сутки через двоє, із залученням 3-х осіб. Графік надання послуг може бути змінено ініціативною групою з повідомленням консьєржа за 2 тижні з нанесенням відповідного напису на цю посадову інструкцію на її звороті, з вказівкою дати та підстав його зміни.
7. Консьєржу надається час для нічного відпочинку з 23.00 до 07.00, але це не звільняє його від виконання обов’язків покладених цією інструкцією. Час для прийому їжі, консьєржем визначається самостійно, але з врахуванням того, щоб такий прийом не заважав наданню послуг консьєржа.
8. Порядок здійснення перезміни консьєржів визначається консьєржами між собою самостійно.
9. Зона надання послуг консьєржем: під’їзд будинку, вхід до підвалу, технічні приміщення, прилегла територія до під’їзду, яка включає ганок, клумби біля вікон, прилеглі місця для паркування. Безпосереднім місцем перебування консьєржа є спеціально обладнана кімната в під’їзді, біля вхідних дверей.
10. Мешканці будинку здають щомісяця по 100 грн., 3% від цієї суми йдуть на миючі засоби та господарче приладдя, решта на оплату послуг консьєржів. Ця сума може бути змінена, коли збільшиться кількість власників квартир, що здають щомісяця гроші на оплату послуг консьєржів. Аби забезпечити суму мінімальної щомісячної оплати в розмірі 3 200 грн., загальний фонд оплати послуг консьєржів має складати щонайменше 12 800 грн. в місяць. Розмір фонду оплати послуг консьєржа може бути збільшено на загальних зборах мешканців будинку. Розподіл коштів між консьєржами залежить від кількості годин, під час яких надавались послуги в поточному місяці. Всі кошти зібрані консьєржем, передаються по зміні іншому консьєржу під час перезміни і не можуть бути забрані додому кимось одним з них. Зібрані кошти не рідше одного разу на тиждень, передаються ініціативній групі (або визначеному нею представнику). Наприкінці поточного місяця, з зібраних коштів, оплачуються послуги консьєржа, але не більше визначеного фонду оплати послуг. Решта коштів переходить до загального фонду будинку. Якщо мешканці будинку здавали кошти за майбутні місяці то вони враховуються під час визначення розміру зібраних коштів саме того місяця, за який вони здавались. В разі недостатності коштів які зібрані в поточному місяці, послуги оплачуються відповідно до зібраних коштів, з можливістю компенсації недоотриманих коштів в майбутніх періодах.
11. За сумлінне ставлення до надання послуг, консьєржу може бути видана премія, з загального фонду будинку, винагорода в розмірі, який визначається ініціативною групою лише на загальних зборах мешканців будинку.

II. Завдання, права та обов'язки консьєржа

Завдання консьєржа: 

12. Стежить за проходом(виходом) осіб в(із) ввірений йому під’їзд.
13. Стежить за схоронністю майна визначеного мешканцями будинку, що включене до інвентаризаційного переліку, та збереженням його цілісності та справності. Інвентаризаційний перелік майна проводиться Ініціативною групою раз на рік з визначенням його вартості та з врахуванням його амортизаційного зносу.
14. Стежить за наявністю, справністю та умовами безпечного побутового користування технічними системами та засобами життєзабезпечення: дверним обладнанням, ліфтами, сходовими огорожами, санітарно-технічним обладнанням, енергообліковою та освітлювальною апаратурою, системами екологічної безпеки та сповіщення, апаратурою зв’язку та іншим обладнанням розташованим в зоні надання послуг консьєржа.
15. Зберігає ключі від підсобних приміщень, горищ, підвалів, запасних виходів тощо, необхідність доступу до яких може виникнути при аварійних ситуаціях.
16. Стежить за санітарним станом вестибюля та місць загального користування у під’їзді будинку.
17. Періодично перевіряє справність технічних систем та засобів охоронного призначення: технічних систем та засобів охоронної, охоронно-пожежної та тривожної сигналізації, технічного захисту, контролю доступу та відео спостереження, засобів зв’язку, освітлення, дотриманням норм санітарії та гігієни у місцях загального користування під’їзду.
18. Стежить за зоною висадки та посадки біля під’їзду відповідно до своїх обов’язків.
19. Повідомляє у разі наявності внутрішнього зв’язку мешканців за їхніми заявками про прибуття відвідувачів.

Обов’язки консьєржа:

20. Консьєрж повинен постійно знаходитись в місці надання послуг консьєржа, за винятком випадків пов’язаних з необхідністю виконання вимог цієї інструкції.
21. Здійснювати контроль проходу/виходу осіб до під’їзду та з під’їзду. При цьому власники квартир та особи, які мають право проживати в квартирах, повинні допускатись до під’їзду в будь який час, не залежно від того чи є в них з собою магнітний ключ від під’їзду чи ні.
22. Допуск рекламних та торгових агентів до під’їзду заборонено.
23. В разі несанкціонованого проходу до під’їзду сторонніх осіб, консьєрж зобов’язаний негайно викликати міліцію та вжити всіх необхідних заходів для видалення такої особи.
24. Консьєрж повинен мати охайний вигляд. В спілкуванні з людьми, які до нього звертаються проявляти ввічливість. 
25. Зберігати ключі від технічних приміщень під’їзду, від загальних дверей на поверхах (тамбурах), від щитків та дверей, які знаходяться в місцях загального користування, теплових шахт тощо. При цьому, ключі ввірені консьєржу, можуть надаватись лише тим особам, які мають право ними користуватись, з внесенням відповідного запису до журналу, про видані ключі, з вказівкою дати, часу, прізвища, та номеру квартири чи назви організації. 
Співробітники: СпецЖитлоФонду, ЖЕКу, Київенерго, Теплопостачсервісу, Водоканалу, Укртелекому, Інтернет провайдери, аварійних та рятувальних служб, швидкої та міліції, можуть отримати необхідні ключі у консьєржа, лише після пред’явлення відповідного службового посвідчення (з чинною датою видачі та фотографією), або в разі пред’явлення довіреності від організації та документа, якій засвідчує особу.
Власники квартир та жильці можуть вільно отримати ключі від приміщень та щитків, які знаходяться на їх поверхах. Інші особи отримують ключі лише за особистою згодою жильців.
26. Консьєрж повинен слідкувати за ввіреним йому майном, не допускати його поломки та слідкувати за його схоронністю. Так зокрема, в разі виявлення несправності ввіреного майна, вжити всіх необхідних заходів для усунення поломки (наприклад викликати майстра для усунення поломки). Якщо поломка сталась не з вини консьєржа і ремонт потребує грошових витрат необхідно повідомити представників ініціативної групи про таку поломку.
27. В разі виявлення несправності інженерних мереж в під’їзді (наприклад ліфт, освітлення, відсутність гарячої води, тощо) викликати відповідну обслуговуючу організацію.
28. Консьєрж повинен ретельно підтримувати чистоту в під’їзді та біля нього. Зокрема здійснювати один раз на день, а в разі необхідності і частіше, вологе прибирання біля своєї кімнати, біля ліфту та в ліфті. Дбати за чистотою ганку. Консьєрж може не здійснювати частину обов’язків з прибирання, в разі якщо воно було здійснене працівниками ЖЕКу.
29. Консьєрж повинен вести наступні списки і за потреби їх оновлювати: перелік координат жильців; перелік координат орендарів; перелік координат автомобілів жильців (орендарів).
30. Вести облік всіх отриманих і відданих коштів, з вказанням призначення коштів, особистим підписом, ім’ям та підписом другої сторони.
31. Виконувати доручення представників ініціативної групи, якщо вони стосуються виконання вимог цієї інструкції та організації надання послуг консьєржем. Сприяти в роботі ініціативної групи. Зокрема за дорученням ініціативної та для задоволення потреб мешканців будинку: проводити збір підписів, збір коштів, розповсюджувати інформацію, роздавати квитанції, або поштову кореспонденцію. 
32. Консьєржу забороняється розписуватися за отримання будь-якої кореспонденції, незалежно хто її приніс – поштар чи працівник міліції. Така кореспонденція приймається без розпису, або вкидається у поштовий ящик.

Консьєрж має право:

33. Отримувати обумовлену плату за надані послуги на при кінці поточного місяця надання послуг.
34. Вносити на розгляд ініціативної групи пропозиції, щодо вдосконалення надання послуг консьєржа та усунення виявлених недоліків; 
35. Ставити питання про надання довідкової інформації, матеріалів та інструментів необхідних для виконання своїх посадових обов'язків. 
36. Консьєрж має і інші права, передбачені цією інструкцією, рішеннями ініціативної групи та загальними зборами мешканців будинку, а також чинним законодавством України.

ІІІ. Відповідальність

37. Консьєрж несе повну відповідальність за: 
- порушення правил техніки безпеки, протипожежних, санітарних та інших правил.
- невиконання або неналежне виконання покладених на нього цією інструкцією обов'язків в межах, визначених цією інструкцією та чинним законодавством України.
- спричинення матеріального збитку ввіреного йому майну, як прямого так і не прямого, з врахуванням інвентаризаційного опису, також як і за дії, або бездіяльність, що привели до такого матеріального збитку.
38. За не виконання, покладених на консьєржа обов’язків, цією Інструкцією, Ініціативна група може відмовитись від його послуг, з завчасним попередженням про таке відмовлення за два тижні. За грубе порушення консьєржем обов’язків, покладених на нього цією інструкцією, Ініціативна група може відмовитись від його послуг в день виявлення такого порушення, з розрахунком за надані послуги в кінці поточного місяця. Перелік грубих порушень є не вичерпним, але орієнтиром можуть служити наступні порушення: перебування, під час надання послуг в нетверезому, або наркотичному стані; здійснення крадіжки чи розтрати ввірених коштів; не відповідність кількості коштів, зібраних консьєржем, до журналу обліку надходжень і витрат, в будь-який час контролю; тощо. 

ІV. Прикінцеві положення

39. Ця Інструкція приймається та затверджується ініціативною групою будинку “ЖК Теремківська 3”. Для консьєржа, норми викладені в цій інструкції, починають діяти з моменту її затвердження. 
Консьєрж, мешканці під’їзду та ініціативна група, з метою оптимізації надання послуг консьєржа, мають право поставити питання про внесення Зміни до цієї інструкції з наступним їх затвердженням ініціативною групою. Всі зміни до цієї інструкції, повинні бути доведені консьєржу в письмовому вигляді і під розписку.
40. Кількість стверджувальних підписів Інструкції повинна бути не менше 10 від мешканців та кількості найнятих консьєржів.
41. До початку виконання своїх обов’язків, консьєрж повинен: 
- надати представникам ініціативної групи для зняття копії - оригінал паспорта України;
- підписати акт прийому-передачі ввіреного майна.




ПОСАДОВУ ІНСТРУКЦІЮ КОНСЬЄРЖА ВІД 15.10.2017 ЗАТВЕРДИЛИ:

Консьєрж / Представник ІГ / Мешканець (ПІБ) | Квартира | Підпис

no avatar
Мария
Новичок
Этаж: 10й
Квартира: № 121

Re: ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ КОНСЬЄРЖА ВІД 15.10.2017

Сб ноя 25, 2017 2:56 pm

Лучше , если консьерж в штате ЖЭКа, и жители платят по квитанции за все. Иначе инициативная группа будет вечно выбивать долги , в лучшем случае. В худшем, половина вообще не будет платить, так как будет довольствоваться домофоном или еще чем

Ответить